Raya Raya Raya!

Hello, hai , assalamualaikum :D

Lama gila tak uptade. Haha malas kot :P Okay nak cerita nih! Tadi aku buat openhouse tau. Hee aku tahu rmai yg tkboleh dtg. So kay laah. Takpyh rasa bersalah or what. K mula2 Afiqa smpai. Then dia memalu plak. Atoiyai. Haha aku paksa2 lah dia makan, dia taknak. Dia kata nk tunggu yg lain. Haha kfinee -,- Then Khaireen & Nia smpaai. Diaorg smpai2 je aku sruh makan. Diaorg pun tknak jugaak. Then mak aku sruh baru nk makan. Haha kitaorg makan kt luar. Baru syok! Then Eliya & Tasha plok. Bila Eliya smpai je, rmh aku bising -,- Aku pun sruh lah diaorg amek makanan and dduk luar.

Tengah makan2 tuh, Miza call. Dia kata otw. Aku usya2 lah. Tengok2 dia tgh jalan -,- Dia pun masuk and makan. Miza tgh makan, diaorg semua tgh amek gmbar. Haha sengal jee. Tkde sape layan Miza, haha. Then try call Farhah, dia kata kejap3! Hahaha then tunggu punya tunggu, smpai pun! Dia pun makaaaaannn! Lepas dh habis kitaorg masuk dlm plak sbb kawan abg aku punya turn dduk luar :P

Kat dlm, kitaorg borak2 laah. Pasal tu pasal nih. Then call Arifa, dia kata dia otw pegi Bangi. WTF?! Err aku dh lah rindu dia, dia plak tk datang. Erm :/ Takpe lah, bukan rezeki :P Then kitaorg pun bincang nk pegi mana lepas nihh. Eliya ckap " Nak pegi Kem! " Kitaorg pun ikut je tapi Khaireen dgn Nia tkboleh ikut sbb mak Khaireen tkbagi balik lewat sgt. Hmm :/  Lepas diaorg balik, kitaorg pun gerak pegi Kem PGA xD

Before pegi Kem, kitaorg singgah rmh Miza jap. Dia nk tuka baju katanyaa ~ Kitaorg pun ikut je lah. Then bila dh siap, ingatkan nk pegi rmh Ckgu Latifah tapi segan oh! Haha so tkjadi XD So teruskan perjalanan! Haha kt tangga masjid, nmpk Nik, Azimah & Wani. Heee kitaorg pun jalan dgn diaorg. Kitaorg terus pegi rmh Nik! Heee ~ Aku jalan dgn Farhah, kitaorg bkak lagu ~ Sambil2 jalan tuh kitaorg gossip2 sikit! Hahahaha :P

Smpai je rmh Nik, mak dia sruh makan nasi minyak kot. Hahaha semua melantak! Sembang2 bagai, then pegi rmh Wani.Sebelum tuh, kitaorg singgah taman xD Haha kt situ semua mcm budak2 doh. Semua comel2 jee. Awww  Dkt rmh Wani kan, Eliya blue gila! Hahaha xP Time kt rmh dia, semua bkak lagu ~ Ada yg bluetooth lagu. Then Tasha dia otp dgn abang angkat dia lah kot, aku dgn Farhah kacaau! Hahaha kesian :P Then kitaorg rancang nk pegi naik bukit xD Whooo best tuh!

Otw naik bukit kan, Farhah buat aku marah kot! Err -..- Dia jerit nama aku, " Nadya! " and tunjuk sebelah aku. Aku ingat ada binatang ke apa ke, aku pun main jerit je laah! Haha semua pandang aku muka pelik. Hahaha Farhah gila -,- Then kitaorg dduk atas rumput. Saaakit!! Hahaha adik Wani pun join dia naik basikal tau. Then Farhah naik basikal dia, round2 kt situ.. Haha gila -,- Yg lawaknya kan, Afiqa dia sepak2 phone Azmiah. Siot je. Haha tergelak kitaorg. Azimah marah then baling selipar dia. Hahaha sumpah lawak! Dah pkul 6:20, kitaorg pun balik ~ Err sedih kot. Haha sengal :P

Otw balik tuh, aku, Farhah, Eliya, Tasha & Miza sembang2 bagai. Aku jalan dgn Farhah. Mcm biasa, gossip2. Hahahaha :P Then Miza balik rmh diaaa. Aku, Farhah, Eliya, Tasha singgah 7-E jap. Haausss! Beli air guna duit raya tuh. Hahaha xP Lepas nk minum2, aku and Farhah pun baalik jalan kaki. Eliya naik ayah dia, Tasha tumpang Eliya. Then, time nk lintas depan surau tu kan, ada kereta nih. Dia jauh lagi tapi dah hon dah. Bapak sial je! Aku & Farhah mengamuk kot. Haha :P Then tunggu abang Farhah amek kt rmh aku ~ Bila Farhah dh balik, aku pun masuk ~

Okay smpai sini jeee. Kaki aku lenguh doh. Ayoyo tkpe3. Heee harini aku happy + penat + sakit. Hihi kbyeeeee :)