Mimpi tak masuk akal -,-

Hello , hai , assalamualaikum :D

Korang2 , aku mimpi teruk kot . Kesian Jordan jd mangsaaaa . Hahahah padan muke diaa . Okay mcm nih , petang semlm aku tido , ttibe plak aku mimpi . Mimpinya mcm nihh -->

Aku datang2 skolah je aku carik Jordan , mcm gangster lah kan #konon . Aku jumpe kawan dia , then aku ckap " Jordan mne?! " Kawan dia , " Ermm , taktahu " Aku , " Kalau jumpe dia , suruh jumpe aku kt belakang  block d " Kawan dia pun blahh . Time nih sume orang tengah busy hias kelas untk kemerdekaan .

Aku tunggu je kat belakang tuhh . And last , Jordan datang . Muke Jordan polak , muke aku ganas :P Aku pun cakap , " Jordan! Sini kau! " Dia pun pegi kat akuu . Dia , " Nak ape? " Aku , " Selama ni kau jahat dgn aku kann , hari kau terima lahh! " Dia , " Kau nk bagi aku ape? Choc? Hihi " Aku , " Ha'ah , choc yg paling sedap! " Dia , " Naknaknak! " Aku , " Ttup mata! " Dia pun ttup mata . Then aku keluarkan pistol , aku sruh lah dia bkak mata . Then , boshhh! Aku tembak diaaaa .

Then aku gelak jahat , hahahahahaha! And ttibe ade org call lah kan , tapi ttibe aku terbangun!

Bile aku bangun tuh , sumpah tergelak besar weh! Haha mcm mne lah aku boleh mimpi seteruk tuh? Haiyaaa . Hahahaha . Okay thats all! Kbyeeeeee :)