Jamuan Pengawas ♥

Hello , hai , assalamualaikum :D

Tadi ade skola ganti tau , tapi sume pengawas tak masuk kelas sbb ade jamuan . Mule2 , aku confused gile la kan sbb dyorg cakap pendaftaran pkul 11 and ade yg ckp 11:30 . Aku tanya Sarah and dy pun tkpasti jugak . Lepastu dy sruh aku dtg rumah dy . Okey fine , aku bagi tau Farhah . Farhah pun ikut . Pastu aku cakap nak gerak pegi rumah Sarah pkul 10:30 tau , tapi Farhah tksiap lagi . So , tunggu la smpai dy siap . Dalam pkul 10:55 baru gerak pegi rumah Sarah . Kiteorg sesat -.- Aku sruh Farhah call Sarah and Sarah cakap pegi skola terus . Okey kiteorg pegi skola . Dah smpai , kietorg jumpe Eyka , Aliah & Atirah . Kiteorg masuk skali la kan . Sebelum nak masuk tu , Farhah nmpk mcm Sarah tau . Rupa2nya bukan . Buat malu je . Haha xD Kak Mun sruh pegi Anjung Juara untk pendaftaran . Aku & Farhah pun pegi laa . Daftar2 sume , ade abg tu cakap boleh pegi merayau dulu . 11:45 kumpul kat kantin . Aku dgn Farhah tktau nak pegi mane , kiteorg ikut Eyka jeee . Lepas tu , nmpak Sarah and kiteorg pegi kantin dgr taklimat . Lepas dgr sume2 tu , pegi Dewan Sri Angsana :D

Dalam dewan tu , Ckgu Anuar bahagi kan kepada 10 kumpulan . Aku dgn Farhah , Sarah sume terpisah . Haha . Aku kumpulan 6 . Aku enjoy gile laaa . Best wehh . Ade sesi soal jawab kan . Asyik2 muke Irfan & Jeijen jeee . Sume sakit hati je sbb muke dyorg je yg terpacak dkt mic tu . Haha . Ade satu solan nih , Irfan and Jeijien berebut , sume gelak jeee . And Eyka bangun , dy yg jawab . Hahaha . Padan muke dyorg :P Kiteorg break sekejap je kott . Ckgu Anuar bagi smpai pkul 2:00 je , padahal mase tu baru pkul 1:35 . Aku , Farhah & Sarah pegi solat dulu . Lepastu Nia & Kreen dtg , dyorg ckp ade KFC untk pengawas . Haha mule2 aku tkcaya auu :D Lepas solat , kiteorg pegi kantin . Bye Nia & Kreen xD Tgk2 , betul ! Ayam 2 ketul . Haha . Fatimah & Azlina nak sikit , haaa , ambekkkkkkkk ! Haha aku bg la dyorg sikit . Lepastu masuk dewan balik .

Lepastu kietorg main , ekor2 monyet . Mcm tu laaa . Haha tkingt sangat :D Aku blur je sbb aku tktau nak buat apeee . Aku ikut jeee . Haha . Kene buat surat khabar tu  sepanjang yg boleh and tkboleh putusss  . Perghh , mmg bestt . Haha ! Ade org budak nih la kan , kumpulan aku jugak , dy pegi putuskan surat khabar kumpulan 5 . Kumpulan Sarah . Lepas game tu , ade game yg lain pulak . Game ape ek ? Haha lupa laaa . Ala , game yg kene bisik2 kat org tu :P Aku mmg tk dgr wehh , bising gilee . Aku ckp je kat org blakang ape yg aku dgr . Kumpulan aku okey lagi wehh , kumpulan Jeijien mmg tkboleh blah dohh . Mcm nih ayat kumpulan dyorg , " Syabu2 suke mkn shampoo . Syabu pegi ke time square untk beli shampoo " Hahaha , sumpah lawak wehh . Tkbetul langsung . Tkde kene mengene langsung wehh . Hahahahahha ! Sume gelak besar jeee xP Pkul 3:50 tu bersurai . Rasa tknak balik je wehh . Enjoy gileeeee

Mase nak balik tu , aku baru bagi tau mak aku yg aku nak pegi rumah Sarah . Nasib mak aku bagi ^^ Aku & Farhah pegi rumah Sarah sbb nak buat folio sejarah * kononnya * Haha , bukan buat pun . Just baca cite hantu kat google . Mase dyorg tgh baca tu , aku bukak lagu . Aku tktau pulak yg lagu tu start mcm mne . Mase aku play lagu tu , Sarah & Farhah menjerit . Haha . Sbb melody lagu tu menakutkan . Haha . Kite gelak2 la kan . Lepastu , Farhah nak pegi kedai . Okey jom ! Sarah tanya mak dy and mak dy bagi . Kiteorg pegi beli maggie cup . Lepas dah beli sume , kiteorg pun balik rumah Sarah . Makan2 , borak2 , kietorg pun balik . Ayah Farhah tunggu kat simpang tu . So , Sarah pun hntar la kiteorg kat simpang tu . Mae nak tunggu tuh , Farhah berangan naik basikal Sarah yg tinggi tu . Haha . Aku & Sarah tgk jeee . Haha . Okey itu je aku nak cite hari ni xD Hari ni aku mmg enjoy sangat2 , kbyeeeeeeeee :]