Hari Guru di SK Taman Cuepacs :]

Hello , hai , assalamualaikum :D

Actually post ni mmg dh kene post dr hari jumaat tu lagi tapi exam kan . Lg pun PC aku buat hal . Saba je laaa . Jom mulakannn ^^ Hari Jumaat hari tu aku , Arifa & Farhah pegi la SKTC sbb ade smbutan hari guru an . Best wehh . Tk semeriah kat skola menengah . Skola rendah lagi besttttttttttttt :D Kreen tkdpt ikut sbb mak dy tk kasi . Sedih jee , haha :P Kiteorg dtg pkul 9 am la kan . Farhah la lmbat sgt . Hahaha

Smpai2 skola jeee , aku nmpk Fuad . Fuad form 2 :P Aku tanya la Arifa kan , " Wehh , bdk kem pun ade la ? " Arifa blurrr . Haha . Lantak laaa . Kiteorg pegi kat kantin tu . Nmpk Tasha , Nurin , Kak Sofea & Nasyiratul . Haha . Dyorg sume pegi makan dlu . Nurin je stay dgn kiteorg :D Kiteorg terus pegi dewannnnnnnnn :D

Firstly , aku nmpk mcm Aliff tau . So , aku pun call la Kreen . " Wehh , Aliff dtg dohh " Farhah menyampuk " Haha , padan muke kau ! Haha " Kreen kate dy menyesal je tkdtg . Hahahahahahha ! Lepastu aku tgk la balik , rupa2nya BUKAN ! Haha . Aku call la Kreen balik . Dy kate mati2 dy ingt Aliff dtg . Haha . Soryy ^^ Lepastu tu tgk Ckgu Latifah , Ckgu Azlina & Ckgu Alina * tkingt sgt la nme ckgu tu :D * nyanyi lagu Ku Menunggu . Perghhh ! Best3 :D Actually anak Ckgu Latifah , Wardina ade nyanyi jugak tau . Lagu Jahat - Stacy . Klu tk silap laaa :D Pandai gile Wardina menari . Caya la Wardinaaaaaaaaaaaaaa :]

Then ade , persembahan ckgu2 . Lagu , Kalau Berpacaran . Haha . Teacher Jayalily jd laki wehhhh . Haha ! Bpk sporting je ckgu . Ckgu Izora jd hantu . Bile Ckgi Izora naik jee , bdk2 sume menjerit . Sakit telinga la dek woii . Haha ! Best wehhhhhhh :D Lepastu ade Dikir Barat . Perghh , best gileee . Puan Zarina pun join skali . Gempak laaa xD

Lepas dh tgk2 sume , kiteorg pegi ronda2 kelas kt block baru :D Tahun 1 & Tahun 6 je kat situ . Cntek kot kelas dyorg . Siap lukis2 bagai :D Aku pegi la pejabat sbb nk ambek sijil kan . Wehhh , cntek sgt ! Haha . Mmg berubah gile2 la skola tuhhh . Suke3 

Sume bdk2 dh kuar la kan . Aku tgh carik seorg bdk nihh . Haha ! And then TERjumpe pulakk . Tpi aku buat bodoh jeee . Tk senyum tk ape laaaa . Kiteorg masuk la dewan tuh sbb tkde org kan ~ Borak2 dgn Ckgu Latifah . Tgk2 , bdk tuh msuk dewan pulakk . Haha :P Wheeee , dy pndang aku . Hahahhahahahahahahahahahahahhaha :P Aku pun pndang dy gakk , just skit2 laaa . Haha :P

Pkul 11 lbih kott , kiteorg pun balikk . Wehh , kietorg rasa tknk balik wehh . Rindu gileee :) Smpai2 rmh jee , aku pikirkan bdk tuh . Haha xD Korg tgk la gmbar2 di bwh yeee :D































Kbyeeeeeeeeeeeeeeee :]