Hari Guru 2011 ♥

Hello , hai , assalamualaikum :D

Tadi ade smbutan hari guru kat SMK Perimbun . First time kot smbut kat skola menegah xD Okey aku bgn pkul 6:30 . Siap2 sume . Aku pun pegi la skolaaaa . Aku carik2 Kreen , Farhah sume2 la kan . Dyorg tkde lagi . Tetibe Rabaatun serang aku dr blakang . Haha . Terkejut aku :D Aku dgn Rabaatun pegi la Muhibah Square . Lepastu nmpk Afiqah & the geng . Haha . Aku pun borak2 la dgn Afiqah pasal folio an . Aku dgr ckgu sruh sesi ptg berkumpul dkt block perdana . AKu ingt block perdana tu kan block D yg slalu berkumpul sbelum naik kelasss . Lepastu kiteorg patah balik . Haha . Beratur ikut kelasss . Azlina tgh makan . Dy mkn roti . Dlm roti ade kek pisang . Haha . Mcm kek pisang tu daging laaa . Haha . Mati2 aku ingt tu daging ><

Ckgu sruh pegi Muhibah Square untk dduk la kan . Aku duuk dgn Afiqah ( Moyang ) & Kak Aina . Hoho blakang skali tuhhhh :D Aku ajak Farhah & Eliya , dyorg tknk . Tknk sudah . Haha :P Ade perarakan ckgu2 tau . Haha bpk tkblh blah dohh . Lwk jee . Ade yg menari2 , ade yg meminang laa , kawin , bollywood laaa . Hahaha ! Mase kumpulan ckgu ape tah , ckgu ade baling2 gula2 tau , Afiqah dpt ! Haha bangga dy :P Pastu ade bdk india dpn kiteorg la kan , dy ckp mc nih " ehh , pengawas pun bwk phone ! " Tp dy pandang dpn auu . Elehh , ingt aku heran ? Tk la wehh . Ckp la dpn2 , ni ckp blakang2 . Blah la wehh :P

Farhah & the geng pun dtg blakang . Haha . Bile dyorg sume ade , aku ape lagi ? Snap2 laaa . Haha . Serius bosan gileeee . Aku ingtkn best la sgt . Rupa2nyaaa , hmmm . Bosan gegile la wehh ! Arghh menyesal aku dtg . Haha . Lagipun ****** tkdtg , perghh sedih jeee . Haha :D Kiteorg pegi koperasi nk beli air . Haussss xD Bile nk dduk , mase rehat pulakk . Kiteorg letak beg kt kantin , Eliya jaga . Aku , Farhah , Kreen & Nia pegi beli ice-cream . HIHI sedap la jugakk . Irfan tlg belikn sbb ramai gileee . Disbbkan dy tlg , Nia terpakse la blanja Irfan skali . Haha kesian kau Nia :P Lepas dh dpt tu , kiteorg pegi kt kantin balik . Tgk2 Eliya hilanggg . Dy biarkan beg kietorg mcm tu jee ? Dh la beg Kreen ade cameraaa :P Time kietorg nk blah dr kantin tu , ade pergaduhan . Haha . Kreen nk blah au tapi aku tknk . Aku nk tgk dyorg gaduh . Haha .

Lepas dh abis gaduh , kiteorg pun pegi laaaaaaaaa . Dduk kt tempat yg redup :D Ade persembahan la ape laaa . Bosan ==' Aku beli ice-cream lagi ^^ Then aku haus gile la kan , duit aku dh abiss , aku ambek je air Tasha . Dy baru je beli . Haha . Dy bg aku and dy beli yg baru punyaaa . Bagus3 :D Aku minum la air kan , and Miza pegi tolakk . Perghh , saba gile r . Aku tgh pegang phone , abis dgn phone2 aku skali basah . Kureng kau =='

Sbelum balik , aku , Kreen , Farhah , Nia , Eliya , Eyka , Nurin & Miza lepak dkt jln yg besa tuhh . Smbil dgr lagu AISHITERU ... Sume nyanyi jeee . Smbil2 nyanyi tu , Eyka snap2 gmbar la jugakk :D And dh pkul 12:55 kott , BALIK ! Yeahh , akhirnya bebassss . Haha . Time nk balik tuh , aku tunggu seorg2 . Arghh bpk bosan jee . Irfan tkabis ikut aku . Tumbuk kau kang --' Aku tunggu la kat tangga tu , pastu Irfan sruh tlg pegangkan buku dy . Okey fine aku pegang . Dy buat aku mcm kuli dy kee ? Tkabis nk arah2 aku :P Ayah aku pun smpaii , aku bg buku tu kt dy , and aku pun naik keteeeee :D

Dh smpai rmh tu , Farhah call . Dy kate nk pegi skola agama . Wehh , aku dh la baru balik , penat + ngantuk + malasssssss . Haha soryy Farhah ^^ Serius aku ngantuk gileee , tu yg aku malas tu . Esok yee ? Haha insyaAllah . BTW , exam nk dkt , so GOOD LUCK untk kwn2 :D Kbyeee :]