Arghh =='

Hello , hai , assalamualaikum :D

Hari ni aku agak stress la jugakk , mehh aku cite xD


Time math kott , Ramada cari hal dgn aku . Aku tkbuat ape2 pun , tetibe jeeeeeeeee >< Dy cakap aku mcm2 auu , selama ni aku saba jeeeee . Tapi tadi mmg tk laa . Aku mara dy abis abisan and jeling dy , haha . Sampai skang aku tktegur dy lagi . Dy panggil aku , aku buat bodoh jeeee :D

Time rehat , budak cina yg cakap , " LU MAU MATI KA ?! " tu cari hal lagi wehhhhhh ! Tan Jun Ngan , dy nak bawak air keluar au , so aku halang la kan . Lepas tu dy pas dkt kawan dy yg ckp mcm tuh . Aku bengang aku tolak je la air tu . Padan muke :P Lepas tu ais2 sume jatuh la kan , plastik tu dy pegi baling kat muke aku ! Perghh , sumpah aku sakit hati ><  Sume tgk , haishh ==' Esok aku , Fatimah & Aqilah nak report kat ckgu . Sbb Fatimah & Aqilah saksi tau ! InsyaAllah

5:35 aku dgn Sangetha gerak pegi kelas 1 Dedikasi . Aku jaga kelas tuu . Sangetha tetibe menghilang . Aku jaga dgn pengawas 1 Dedi . Bising gileeeeeeeee ! Lagi2 ade Jony ! Degil --' Pastu aku ugut la dyorg sape bising kene tulis nama and bagi kat ckgu . Haha sume cuak jeee . Tapi bising gakk . Arghh >< Pastu Fareez dgn seorg budak india bergaduh ! Haii , ni yg aku malas nihh . Gaduh je keje korg kan . Siap bagi penampar pulak tuhh . Fareez yg tampar budak india tu . Budak india tu dah la pengawas kott . Mampus dy report kat ckgu . Aku pun tkpasti ape sbbnya .

Ade perhimpunan . So , aku sruh dyorg turun . Tetibe ade sportcheck . Sume muke cuak an . Haha ! Miss Maha dah tunjuk surat saman tuhh . So , ckgu sruh pengawas2 sportcheck seorg2 . So , aku nmpk kuku Chong Li Xin panjang gileeeeeeeee ! Aku bagi tau Miss Maha . * sory Li Xin :) * Lepas tu , Kak Faryna bagi aku surat saman tu untk aku bagi kat sesape yg buat salah kan . Tau2 , loceng dah bunyi and aku pun bawak balik je laaa . Haha ! Aku kenekan Rabaatun . Aku bagi dy surat saman tu , muke Rabaatun blur jee . Haha . Guaru2 jeeee :D Kbyeeeeeeeeeee :]