Ape masalah kau hah ?!

Hello , hai , assalamualaikum :D

Time Kh kan , aku jalan dgn Aqilah tau . Kiteorg naik tangga yg dkt Laman Koperasi tu kan . Kiteorg naik mcm biasaaa . Aku jumpe budak cina yg ckp " LU MAU MATI KA ?! " . Budak cina tu pandang je aku . Dy block jalan aku ! Aku pun ckp laa , " excuse meeee ! " Dy buat bodoh jeee . So , aku pun jalan je la belah kiri . Dy block lagi ! Dy keraskan tangan dy . Aku geram la kan , aku tolak je tangan dy guna buku aku la kan , dy tetap keraskan tangan dy . Arghh , saba gileee ! Lepastu ckgu nk lalu la kan , dy pun bg laluan untk ckgu tu . Aku pun ape lagi , tkkan nk tercegak je kat situ kan . Aku pun cpt2 naik . Lepas tu , dy pandang aku . Aku buat bodoh jee .

Time balik pulak la kan , aku jalan cpt2 . Aku tinggalkn kwn2 aku . Haha malas laaa . Nt ayah aku mara lmbat2 sgt . So , aku jalan jeeeeeeee . Aku jumpe budak cina tu lagi tau , dy pegi tarik beg aku ! Haishh , ape masalah dy hah ?! Aku ckp la , " hoyy , ape masalah nih ?! " Lepas tu , dy belah mcm tu je ! Arghhhh ==' Lepastu , aku jln jeee . Farhah panggil aku . Okey aku pun stop la sbb nk betulkn tali kasut aku . Hahah .

Okey itu je aku nk cite . Kbyeeeeeeeeee :]