Luqman & Jony same je !

Hello , hai , assalamualaikum :D

haiyaaa , hari ni aku bengang dengan dua org budak yg bernama Luqman & Jony .. aku cite pasal Luqman dulu la yawww .

Luqman : mase rehat tadi dy cari gaduh dgn aku ! aku kan jaga kat pagar kantin kan , dy masuk dengan kawan2 dy ann , muka tkpuas hati je -,- pastu mase dy nak kuar dari kantin tu pulakk , dy datang kat aku and cakap , " ehh , kau penah tk mata kau kene cucuk dgn nih ?! " aku blurr kejap . aku cakap balik , " ahh , lantak kau r , kau dah r ambek duit aku , huh ! " dy terus belahhh . dah la kawan2 dy tengok , haishh >_< okey ade lagi tauu .. mase nak pegi solat asar tu , aku jumpe la Luqman dekat tangga tu kann .. aku buat bodoh je , malas nak gaduh ~ pastu tetibe dy hulurkan kaki dy supaya aku jatuh , tkke bangang ?! kawan2 dy tengokk kott , dyorg gelak2 .. sabaa gileee !

Jony : budak ni laa yg aku cite2 kan tu yg degil tuuu ! tadi mase nak solat asar , Fatimah ajak pegi tandas jap .. okey yg si Jony ni baru lepas kuar dari makmal sains kann , so kiteorg bertembung la kann .. aku jalan mcm biase la kan , dy pun jalan mcm biase jugak tapi tetibe je dy langgar bahu kiri aku ! sakit kott , yelaa , aku dah la baru kene inject .. rase sakit2 tu ade la sikit annn . siot je budak tu , hasihhh >_<

okeyy itu je yg aku nak cite .. kbyeee :]