Koko :D

Hello , hai , assalamualaikum :D

Pagi tadi ade koko .. aku ingat tknak dtg aww , tapi kedtgan tu dikire kann ? soo , aku pegi je laaa [: sampai2 je nampak Farhah tercegat kat tiang tuu . HAHAHA . aku ajak Farhah pegi 7e japp . pastu masuk 7e je , beli la pape yg patut kann . lepas dah beli tu , aku ajak Farhah lintas jalan ann , dy takut2 .. aku malas nak layan , aku jalan je laaa . pastu Farhah cakap , " woii , kau nak mati ke ? " aku gelak2 jeee :D Khaireen pun datang ~ pastu pegi kat tengah padang tu .. ckgu cakap kat mane nak kumpul sume2 tu laaaa . Suri Bestari kat bilik masakan .. kiteorg masuk bilik tuu , and ckgu ambek kedtgan sumeeee .. pastu ckgu sruh jahit ape tahhh -,- perghhh ! memang tk r dohhh . aku bukannya pandai menjahit sangat :D pukul 9 , pegi padang sbb permainan pulakkk . Khaireen & Farhah suke laaa part permainan nihhh ! HAHA . dyorg berebut kotttt . ckgu sruh main hockey ann , pastu aku mintak je laa kat budak laki .. dy terus bagi , baikkk ! HAHAHA . tapi aku tkmain pun sbb bola tkde & tkde sape nak main dgn aku .. yg ade hockey sume budak laki , aku je pompuan yg ade hockeyy . gile nak main dgn budak laki ! HAHAHA . pastu aku ajak laa Khaireen pegi mintak bola tu kann , Khaireen ofcouse la nak ikut sbb ade MAAT ! HAHAHA .. lepas dah dapat tu , terus mainnn . main seorg2 .. sedih :[ pastu ckgu sruh practise main hockey , sume kene !! 10 kali kott . HAHA aku main tah pape tahh -,- lepas dah abeh tu , aku balikk lerr . sebelum tu , aku singgah kedai Pkck Hassan nak beli airr * haus gile * and ayah aku dah smpai , aku pun balikk dgn Suhana * Suhana ikut aku balik :D * kbyeeee [: