Kau yg nak mati , aku pulak kene =,=

Hello , hai , assalamualaikum :D

Time aku tengah tugas kan , ade budak cina cari gaduh pulakk -,- time tu , Farhah tkdee . dy ikut Kreen pegi mane tahh .. okey mcm nih ceritanyaaaaa . aku nampak budak cina nih , dy bawak keluar makanan .. so , aku  pegi la kat dy , and cakap mcm nih , " eh2 , makan dalam kantin laa " budak cina tu cakap balik , " apa ?! lu mau mati ke ? " Ya Allah , serius aku panasss gileee ! nak je aku mencarut depan2 dy .. tapi aku sabaa je laaaaa . aku cakap baik2 , dy jawab mcm taik ><  budak cina tu laki ! aku tkkenal dy .. kalau aku kenal , dah lama aku tulis nama dy ! mmg stresssssss r -,- kbyeeeeee :]