Hari yg pelik buat aku !

Hello , hai , assalamualaikum :D

Okey hari ni mmg hari yg happy + marah .. biar aku citekannnnn :D

Time kh la kan , ckgu ade bagi nota ringkas .. nota ringkas tu tkboleh bawak balik .. so kiteorg nak fotostate la kann .. Azlina tanya ckgu " ckgu , sape yg nak pegi fotostate ? " ckgu , " awak dgn Nadya la " okey fine aku temankan Azlina .. aku tanya dy , " eh2 , nak fotostate kat koperasi ke kedai buku ? " Azlina , " entah .. ikut awk laaa " aku , " okey , koperasi " Azlina , " hmm , koperasi mesin dy rosak laaa " aku , " okey la kalau mcm tu , kedai buku je laa :D " duit yg kiteorg kumpul Rm2 lebih jeee . Aku tanya aunty tu , " aunty , sume ni brape ? :O " aunty , " Rm4.50 " perghh , mane cukup kan ? so , aku tambah la rm2 kan .. Azlina tambah Rm1 and dpt bagi la kann .. Pastu Azlina cakap kat ckgu dy bagi Rm2 .. perghh , mmg aku rasa marah la kan .. aku yg bagi Rm2 , dy pulak nak menggedik nak cakap dy yg bagi Rm2 ! otak kau la wehh :P pastu abis masa , masuk kelas mcm biasaa and blajaaa !

Time sc pulak , kiteorg pegi lab la kann .. ckgu cakap nak buat experiment .. 1 kumpulan 4 org .. aku , Afiqah , Sangetha & Fatimah .. cukup2 jeee :D Afiqah tkabeh nyanyi tau .. aku cakap dgn dy , " weh , kalau hujan , siap kau ! haha :P " last2 hujan kan ? so aku dgn Sangetha pandang tkpuas hati je dgn Afiqah .. Afiqah cakap , " ape ?! tknak kawan , pindah skola ! hahaha " aku dgn Sangetha terus gelak .. haha .. aku cakap la balik , " haha , ayat kesygan Sangetha tuuu , haha ! " Sangetha sabar jeee :D lepas buat experiment , ckgu bagi penerangan .. tengah syok blaja tu , tetibeeee , blackcouttttttt .. budak pompuan kelas aku , ape lagi , menjerit laaaaaaaaaa ! lepas 3 minit kott , dah abis masaa and kiteorg kene pegi studio seni .. mase tu Safiuddin nak kuar au , aku cakap mcm nih , " ek eleh , tkkan takut dgn air kot , Safiuddin oii , haha :D " Safiuddin , " mmmmanade .. aku nak bagi korg jalan dulu laa , haishh , haha .. " nak tipu agak2 lerr . dy mcm takut2 nak kuar .. haha ! 

Time seni pulakk , kan kene pegi studio .. aku dgn Afiqah letak beg dulu sbb nak pegi solat dulu .. aku cakap dgn Fatimah , " weh , kalau balik kelas , tolong bawak beg aku skali ehh , terima kasih :) " Fatimah , " okey2 " baik kan ? haha .. aku pegi la solat dgn Afiqah .. lepas solat kiteorg pegi la balik kat studio , tengok2 tkd org .. mesti balik kelas .. Fatimah dah ambek beg aku dgn Afiqah ! Thank you Fatimah ! mase aku nak balik kelas tu , aku terserempak dgn Ckgu Azura , ckgu seni aku la kan .. aku tanya ckgu , " ckgu2 , balik kelas eh ? " ckgu , " a'ah .. nak bawak nihhh " ckgu sruh angkat buku .. okey aku angkat .. Afiqah pun sibuk2 je nak angkat jugak kan . aku sruh dy  bawak pencilbox ckgu .. 

Tepat 6:05 kiteorg kene turun kelas bahasa cinaaaa sbb tkde perhimpunan .. Ckgu Ashma malas nak naik atasss ... okey kiteorg turun .. aku dduk dgn Afiqah & Sangetha la kan .. depan kiteorg  , Safiuddin , Firdaus & Ramada .. Ramada & Safiuddin buat keje .. Firdaus tkabeh memekak jeee . dy nyanyi lagu ape tahh . tkpaham aku .. haha .. Afiqah cakap dyorg bertiga mcm bujang lapok .. Firdaus : Ramlee , Ramada : Sudin , Safiuddin : Ajis .. haha .. Sangetha pelik jeee :P

6:40 , kiteorg sume balik !! aku ingt nak tunggu kawan2 aku yg lain , tapi malas laaa . aku pegi dulu dgn Afiqah .. mase aku tengah jalan tu kan .. ade budak india mane tah pegi tarik tudung aku , perghhh ! mmg aku marah gile laaaa -,- Afiqah pun kene tapi sikit jeee . aku siap nmpk rambut mcm org gile kau tau ?! aku sruh Afiqah pegang speck & buku aku .. aku nak betulkan tudung .. tkkan la aku nak jalan mcm org gile kott .. weh , kalau aku dpt budak india tu , perghh mmg aku tkkan lepasssssss ! aku tumbuk dy cukup2 .. malu kottttt ! Afiqah cakap , " ni la kenangan pahit aku kat skola nih , hahah ! " boleh lagi dy buat lawak ? haha ... mmg sabar jee aku ..

Okey , tu je yg aku nak citee .. korg pikir la ape yg korg rasa kalau korg kene mcm aku jugak ... hahah ! kbyeeeee :]