Gaduh ?!

Hello , hai , assalamualaikum :D

Tadi adee pergaduhan ringkas kat kelas aku , hahaaaa ! Mcm ni ceritanyaaaaaaa :D

Time bm , Ckgu Hanum tkmasuk sbb ckgu bz sikit . So , Firdaus & Mei Thing jaga la kelas .. Tapi dyorg buat bodoh jeee , still bising jugakk . Biasa laa , budak2 nakal :D Aku buat keje Agama , tksiap lagi xD Lepas tu , aku nmpk Aishah & Ain keluar kelas selamba jeee . Tkmintk izin pun .. So , aku bagi tau Mei Thing , and dy kate pun dy nmpk jugak .. Pastu Aishah & Ain pun masuk kelasss . Mei Thing pun serang la Aishah , haha :)


Mei Thing  : Woi ! korg pegi mane hah tadi ?! keluar suke hati korg je , mcm la skola ni ayah korg punya !


Aishah      : Eleh , suke hati kiteorg laaa , kau sibuk asal ?!


Mei Thing : Eh , mesti laaa . Aku kan penolong kelas . Kalau korg nak keluar bagi la tau aku kee ? Firdaus keee ?
            

Aishah      : Ek eleh , kau ingt kau baguss keee ?! Alah ! nak gaduh kee ?!


Mei Thing : Jom laaaaaa !


Aishah      : Nak gaduh , jom la pegi padang ! kau ingt aku takut ?!!! * sume org pandang *

Aku          : Weh korg , dah la payah la gaduh ! aduhhhh -,- * tetibe je aku menyampuk , haha *


Tu laaa yg sempat aku dgr :D sume pandang dohhh ! Lepas tu , Afiqah cakap kat aku mcm nih --->


Afiqah : Ala weh , Aishah mmg mcm tu pun . GEDIKK !


Aku     : Hahaha :) * time tu aku malas nak cakap2 , aku buat keje .. so , aku just gelak :D

Aishah : Ape pandang2 ?! * tetibeeee je !

Afiqah : Ape kau ? Aku tkpandang kau pun :P




Hahah , aku mmg malas nak layan .. Yg aku menyampuk tu sbb aku takut la kalau Aishah lebih2 an .. Kang tetibe ade pulak yg tarik rambut laaa , tarik tudung laaa . Baik aku bertindak dulu , haha :D kbyeeeee :]