Bad mood kejap

Hello , hai , assalamualaikum :D

Time KH , kan kene buat skirt ape tahhh . harini ckgu aja mcm mane nak potong2 ann , aku paham . pastu aku sruh la ckgu tgk pola skirt aku kann , ckgu cakap aku kene buat balik pola tu ! perghh , dah bape kali dah aku kene buat balikk . start dari situ la , aku badmood .. Fatimah pun same mcm aku jugak , tapi sekejap je laaa . dalam kelas dyorg suke sangat buat lawak , tu yg aku tkjadi badmood .. HAHA . kbyeeee [: