Yeahhh [:

Hello , Hai , Assalamualaikum :D

Pukul 5:30 pagi aku bangun and siap2 sume pastu pegi Klinik Batu 9 .. aku cakap dalam hati " hmm , buat ape la dtg pagi2 mcm nih ? bukan ade org pun . huh " tengok2 ramai la jugakk . then , aku beratur la kan .. aku jumpe budak form 1 skola perimbun . mule2 aku tkpasti aw yg dy ni skola perimbun . last2 dy tegur aku , " ehh , awak skola perimbun kan ? " aku , " a'ah :) " hoho , tksangke ~ dalam pukul 7 lebih baru la masukkk . ayah aku cakap kat nurse tu yg aku nak kene inject HPV . nurse tu kate kene pegi kat Pusat Ibu & Anak * lebih kurang laa * pastu aku & ayah aku pun pegi laaaa . kat situ tkramai dohh . kalau aku tau , baik tkpayah beratur ! haishh . aku tunggu sampai pukul 8:10 .. sementara aku tunggu tu , ade la seorg mkck nihh dgn anak dy .. perghh , anak dy comel gile weyy .. anak dy tengok je aku lepas dy cakap , " kakak " aku pun senyumm jee . HAHA . lepastu nurse tu panggil aku sruh masuk dalam bilik rawatan tu kan . aku pun masuk laaa ~ aku nmpk jarum tu kan , perghhh , ngeriiiiiiiii ! HAHA . lepastu kene inject tu , nurse tu sruh keluar & rehat dalam beberape minit pastu boleh balikkk . lepas beberape minit , aku pun keluar la dari klinik tuu ! lepastu ayah aku ajak pegi makan , nyammm . HAHAHA . lepas makan , terus balikk rumahh . tapi kan , kawan2 aku sume cakap sakit , tapi aku rase biase je .. HAHAHA . kbyeee :]