Tag tag tag [:

Thank Khaireen and Sarah sbb tag aku [:


1. Adakah anda rasa anda hot ?

Hot ? tidak pernahh :P


2. Upload gambar /  wallpaper yang anda guna sekarang .

Sory2 , tkblaja lagi mcm mane :D 


3. Cerita pasal gambar

Haiyaaa , sebukk betul laaaa . okey , gmbar yg aku letak skang nih , gmbar kumpulan Shinee ! aku minat gile kumpulan Korea nihhh ! puas ? :P 


4. Bila kali terakhir anda makan ayam ?

Hmm , tengah hari tadi sbb mak aku masak Nasi Ayam . so ofcouse la kene makan ayam kankankan ? :D 


5. Lagu terakhir yang anda dengar ?

Vanessa Hudgens - Say Ok 


6. Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini ?

Chat dengan Kak Anyss [:


7. Selain nama sendiri , anda dipanggil nama apa ?

Nady ^_^

8. Tag 4 lagi orang

Rabbatun
Nia
Farhah
Fatin 

9. Siapa orang nombor satu

Kwn aku laaaa . dy baikk sgt2 [:


10 . Orang nombor tiga ada hubungan dengan siapa

Hmm , tkde sape2 kottt . single [:


11. Kata2 cinta untuk orang nombor dua

Nia , kau kwn baik aku laaa . syg kau [:


12 . Berikan 5 perkara yang anda tahu tentang orang yang tag nombor satu

- Baik
- Comel
- Pandai 
- Suke cakap ' LOL '
- Pendiam 


13. Persamaan antara kambing dan lembu

Mahluk ciptaan Allah , boleh dimakan , HALAL [:


14 . Perasaan anda semasa menjawab tag ini ?

Biasa2 je .


15 . Gay or Les

Aku masih berfikiran WARAS :P