Susu Basi =,=

Time Math kelas 1budi turun bawah sbb ckgu Wan Siti malas nak naik atas =D aku dduk dgn Afiqah , Sangetha & Aqilah .. aku tkde buku tropical mathematic .. aku & Aqilah sorokkan buku Afiqah .. HAHA dy tk prasan ~ dy CUAK gile mase tuu . dy ajak aku naik atas balik sbb dy ingt dy TERtinggal kat bawah meja dy . HAHA pastu aku cakap , " alaaa , ade toyol nak blaja math la tu . HAHA " Afiqah gelak - gelak je :P 3 org budak cina dduk kat blakang , Leow Jia Yee pengang something kat bawah meja dy . ade susu kotak yg dah BASI ! Jia Yee tktau yg susu dah basi , pastu dy pegi bkak . perghh , 1 kelas bau BUSUKK ! semua budak keluar dari kelas tu .. Jia Yee dgn 2 org kwn dy tolong bersihkan * baik kan dorang nih ? :P * kiteorg pindah , pegi laa kelas sebalah pulakk . pastu ckgu cakap , " klu 3 org budak cina tu masuk , jgn la cakap busukbusukbusuk . kesian dorangg " Adam cakap , " ckgu , hidup mesti jujur :P * dy buat muka * " HAHA  pastu dorang masuk kelas , Razman , Boboy , Shazry & budak2 laki yg lain cakap mcm ni , " ckgu ! bau WANGI sangat laa * padahal dorang perli * jahatkan dorang ni ? HAHA . kesian aku tgkk . and last , ckgu pun start mengaja =)