Khursus Pengawas ~

Aku bangun pkul 6 lebih , and siap2 semua . Farhah boleh lagi call aku , dah la mase tu aku nak gerak dah pegi skolaa . smpai skola nmpk Sarah , Nisha & kwn2 dy yg lain . aku malas nak tegur dyorg ! HAHA aku terus pegi Anjung Juara nak daftar dlu an .. pastu majlis pun start laa semua bla bla bla ... BTW , kesian gile Abg Asyim ( KP ) asyik kene denda je . Ya Allah , kiteorg sume smpai nanges2 dohh . mmg kesian sgt2 ! Abg Asyim hampir2 nak letak jawatan and last kiteorg sume janji , ikrar nak berubah sume2 , Abg Asyim tkjadi .. weyy , betul aku cakap , SEDIH gile time tu :'( pastu kiteorg sume cakap , " Abg Asyim mmg LAYAK jdi KP ! " * sakit telinga aku :D * pastu dalam pkul 5 tu , bersurai . aku dgn Farhah cakap2 la pasal sume2 tu an .. Farhah ajak aku pegi 7-e , hoho aku tkboleh ! ayah aku dah tunggu [: