Kau sangat Degil !

Korg2 , tadikan mase aku tgh jaga pagar kantin , ade seorg budak cina nih ! perghh , kerek gile weyy ! siot je -,- okey biar aku cite okeyy . makanan & minumam tkboleh bwk kuar dari kantin kan ? okey aku larang la sape2 yg bwk kuar makanan or minumam . aku bukannya garang mane :D okey pastu ade budak cina mane tah , aku mmg geram dgn dy dari dulu lagi ! hasihhh >_< dy tgh minum air , pastu dy nak bwk kuar air tu pulakk . aku cakp , " heyy , tkboleh bwk air kuar dari kantin ! " budak cina tu blahh , pegi abiskan minuman dy tuhh ! pastu air dy dah abis , pastu dy bwk kuar plastik tu yg hanya tinggal ais je . aku cakap laa , " kan sy dah ckp , tkboleh bwk ape2 kuar dari kantin laaaaaaaaa ! " dy kate , " haiyaa , ni cume air je laaaaa " aku cakap , " ais pun tkboleh !!!!! " okey dy buang ais sume2 tu . pastu dy kuar bwk plastik cawan tu je , Ya Allah , degil gile budak nihh -,- aku cakap , " haishh , awk cume buang plastik tu je , and awk boleh blahhh ! " dy kate , " sape cakap tkboleh bwk kuar ? " aku , " cikgu laaa ! . sy tulis nama awk ! " budak cina tu terus masuk nak buang , pastu d blahhh ! aman weyyyy ! tapi kan , budak laki yg jaga dgn aku tu , dy tengok je ! gile saba weyyy . haishhhhhhh =,=