Enjoy Bersama Farhah , Sabrina dan Nora

Farhah ajak pegi Sabrina & Nora , aku pun pegi je la kann . bosan je dduk rmh , lebih baik aku merayau ! HAHA . Farhah la excited gile nak jumpe Sabrina ! HAHA . kiteorg smpai2 je , masuk bilik ! kiteorg borak2 laaa , main2 laaa , on9 laa :D petang tu , kiteorg main kat luar . fuhh , best ! kiteorg apii ! yeahh ! HAHA . pastu jiran dyorg kuar , name dy , Irfan . dyorg cakap Irfan ni bajet gile ! HAHA . pastu Nora saje2 je la kan masuk rmh Irfan suke hati je . pastu Irfan cakap , " kau masuk rmh aku tanpa lesen ! " Nora balas , " suke hati aku r , kau masuk rmh aku tkpe pulakk ! " dy terus diam ! yeahhh ! kiteorg pedulikan Irfan tu , and teruskan BERmain !! haha . dalam pkul 6 lebih tu , Nora pun balikk , and aku , Farhah & Sabrina masuk rmh .. aku call la ayah aku sruh ambek , ayah aku cakap selepas magrib .okey fine , kiteorg tunggu je laaa . dalam pkul 8 lebih , ayah aku pun dah smpai , aku pun balikk laaa ! enjoyy weyy .