Akhirnya =D

Akhirnya , aku siap jugak keje KH aku yg dah BERminggu - minggu .. HAHA . aku ingin mengucapkan RIBUAN terima kasih kat org2 yg dah banyak membantu aku .. org2nya ialah :


Ayah aku ! ayah aku dah hntar kan aku pegi rmh Afiqah .. kira jasa la gak kan ? =D


Nia ! dy tolong cakapkan kat Rabaatun yg aku nak pinjam colour . jasa jugak tu . =D


Rabbatun ! klu tkde dy , mungkin smpai skang aku tk siap lagi .. sbb aku pinjam colour dy . dy baik tau  =D * Rabaatun yg belah KANAN =D



Afiqah ! rmh dy la yg pegi semalam .. HAHA Afiqah pun BERjasa jugakk . * Afiqah belah KANAN =)



* itulah org2 yg BERjasa kepada aku dalam membuat keje KH nihh . Thank You [: