Letihh dohh !

Aku bangun pagi2 aww sbb kene pegi skola sebelum pkul 7 sbb nak pegi Stadium Bola Sepak . =) aku dduk dgn Miza , Kreen dduk dgn Farhah ! mase dalam perjalanan 2 , Miza xabeh2 betulkkan selendang dy . HAHA . pastu dy tuka tempat dgn Farhah sbb nak sruh Kreen tolong betulkkan .. Farhah ambek speck Miza .. dy cube la 1 1 .. ade 1 speck nihh , bile Farhah nak bukak je , terus PATAH ! haha . Farhah dah panikk dah mase tuu . pastu Miza cakap , " speck 2 mmg slalu patah laa " Farhah pun legaa . HAHA . =P . bile dah smpai , kiteorgg masukk laa kann . dyorg semua keluarkan tiket . aku pun keluarkan laa . tgk2 , tiket aku HILANG ! sedih gilee dohh . nasib ckgu xmintk . * membazir duit je beli . pastu kiteorg cari r tempat nak dduk ann . Acara pebarisan nak mula an .. aku suke costume rmh jati , comell dohh !! =) . pastu ckgu bkak lagu ( ape tahh tajuknya ) , ade seorg laki ni , dy unit pengakap .. dy semangat gile dohh nyanyi .. HAHA . kiteorg semua tgkk dyy . SEMANGAT PATRIOTIK sgt ! =P . aku nak beli air sbb haus gile2 ..aku check r poket aku , tgk2 duit aku hilang lagi !! alaaaa . =( . Farhah cakap , " semua bende kau hilang . HAHA " . * sengal . nasib la Eliya baikk belanja akuu . * baik ? ohh tidakk ! HAHA . pastu , Miza jumpe bdk yg ade dalam mimpi dyy . ermm , bole tahan laa . HAHA . =) . pastu ape lagi ek ? AKU LUPA !! hahaha .. pastu kiteorg sorak2 laa kann , nak bagi rmh jati menang la katekan . ^ _ ^ . ade acara untk ckgu2 aww , aku , Farhah & Kreen turun laa nak tgkk an . * bosan la mase 2 . acara baling2 air ( yeke ? HAHA . lebih kurang laa ) . mase ckgu ape tah yg baling , kene aku ! perghh , nasib sikit . HAHA . pastu ckgu bagi tau rmh ape yg dapat tempat first .. debar2 nihh . HAHA ! 1 - Nyatuh , 2 - Jati , 3 - Meranti , 4 - Cengal * 3 & 4 aku kurang pasti , 2 Fareez yg bagi tau . kiteorg xsempat nak makan KFC , sbb ckgu xbagi keluar dohh ! gile saba ! time nak balikk plakk , semua xsaba2 nak balikk . tapi , pintu still tutup . mane x bengang ? ade 1 pintu  . kiteorg bengang la kann . pastu Miza memulakan lakonannyaa ! HAHA . Miza pinjam phone Farhah , and cakap " Ma , nak balik dah nihhh , tapu ade bdk ni xnak bkak pintu ! " * pengawas 2 dah cuakk dahh . HAHA ! aku & Farhah tergelak - gelakk ! lawak dohh . at last , bkak punn . berpusu - pusu org nak kelaur dohh . HAHA . pastu aku tanya ckgu , " ckgu , nak naik bas yg mane ckgu ? " . ckgu cakap , " naik je mane2 . " aku , Farhah , Kreen , Camalia & Miza cari la bass . pastu kiteorg dapat bas xde econ ! saba gile la time 2 ! dahh laa tgh panas mase tuu . dalam bas 2 , aku ngantukk gile ! HAHA . smpai skola pkul 3 lebih .. smpai2 je terus naik kereta & balikkk !! balik2 je , terus tuka baju , solat & MAKAN ! =) . okeyy that all . byebye , Assalamualaikum  =)