H U J A N =(

pkul 6:05 ade perhimpuan .. aku tgk awan pun mcm nak hujan je . ckgu pun bagitau lah kiteorg info2 an . pastu ade bdk bercakap au . hujan dah turun rintik2 au . tapi , MISS MAHA boleh lagi mara2 dyorg . ckgu yg bertugas xabeh lagi cakap , so kenelah tunda . aku ckp dgn akma , "padan muke , sape sruh cakap byk-2 lagi . HAHA" .. akma gelak-2 je .. pastu ckgu bagi balikk . aku kene tunggu kat pagar au sbb hujan an . so kene lah tunggu . sambil-2 tgh tunggu , ade accident yg berlakuu . mcm nih , hujan kan lebat , so jalan pun licin r .. ade mamat nih , dy bwk moto . pastu dy nak selit jgk kat kereta .. dy pun jatuhh . geng-2 Wan Fatimah , siap menjerit-jerit kott . HAHA . terkejut gile mase tuhh . pastu aku nmpk kereta aku .. aku pun balikk . AMAN RASANYA . =)