H A H A ~

hr ni aku ade byk bende nak cite . HAHA . eliya n farhah dtg uma aku . kiteorg borak2 , on9 & mcm2 lagi ! pastu kiteorg boring gile . pastu aku rancang nak main hntu2 . HAHA . farhah yg jd hntu sbb rmbut dy yg pling pnjang kott . HAHA . pastu , eliya nak pegi uma farhah . kiteorg pun pegi lahh .. pastu mase kat uma farhah , eliya xabeh2 nk balik2 .. belasah kang !! HAHA . pastu , kiteorg pegi uma ana , sementare nak untk farhah cari baju , aku membebel la kat eliya . HAHA . pastu farhah pun menyampukk gakk . kesian eliya ! =P . pastu kiteorg pun pegi lah uma ana .. smpai2 je kat uma ana , kiteorg borakk2 pasal skola la ape lah . hish ! rindu gile doe !! mase kat uma ana plak , eliya lah , xabeh2 nak balik nak balik!! geram aku ! nak balik 2 aku x kisah la sgt , yg kau kisah , kredit aku !! HAHA . pastu eliya pun balikkk . nak ckp BYE pun kene kuat2 ke ? xkn . HAHA . pastu ana nak pegi mkcik ani . so , aku n farhah temankn lah .. mase dlm p'jlnan 2 , farhah pikirkn MAAT , pastu dy xnmpk ade lubang kat depan 2 , pastu dy jatuhh . dah la ade org doe !! HAHA . pastu mase dah smpai 2 , farhah nmpk MAAT , pastu farhah ajak pegi main kat padang . bapak saba je aku n dy nih ! pastu ana ckp ade ANIQ au . tp aku xkisah pun . =P . aku buat bodoh je . pastu lps farhah dah jumpe MAAT , aku n farhah pun balikk .. aku ddk kat uma farhah smpai mlm sbb temankn farhah .. dy ddk seorg2 .. =P . mase 2 , farhah tgh gosok ape tah ! farhah biar je mcm 2 . aku xtau yg farhah gune iron 2 . aku pengang r kat tmpat yg panas 2 . perghh !! sakit doe !! saba gile !! farhah bole lagi gelak2 . sengal !! =P . pastu dlm pukul 8:45 , aku pun balikk dgn prasan happy , mara , sedih !! HAHAHA . =P