Farhah jatuhh laaaa . =P

Aku , Farhah & Eliya pegi laa surau nak solat zuhur .. aku masuk dulu .. aku masuk la dalam surau tu . aku xsedar yg ade air au kat almari tuhh . stoking aku je yg basah .. pastu aku xsempat bagi tau farhah yg kat sini ade air , farhah tgh lari-2 au mase tu , dy nak dtg kat aku .. last-2 dy JATUH .. HAHA . mmg xleh tahan dohh . dah la ade bdk form 2 .. aku n eliya gelakk jee ... HAHAHA !! pastu farhah ckp , " wey , sakit laaa .. " aku pun ckp , " nasib baik kau pakai baju sukan . kalau kau pakai baju skola , mcm mane ? HAHA " pastu , kiteorg ambek wuduk' .. bile aku dah abis ambek wuduk' , aku pun keluar laaa .. aku TERlanggar almari . sakitt doh bahu akuu . eliya bole lagi gelak-2 .. saba je aku dgn bdk tuh ! HAHA . pastu kiteorg dah abis solat , nak pakai kasut .. mase kiteorg nak pakai kasut , kiteorg still lagi tergelak-gelak . pastu eliya ckp dy nak pegi tandassss . HAHAHAH . lawakk gile .. aku cite kat Kreen , Nia & Miza yg farhah jatuh .. dyorg pun gelakk jgkk . HAHA  
=D